Nieuwe energie, nieuwe bestemming!

23 juni 2016 - Santorini, Griekenland

Aantal eenheden Raki: 2

We zitten nu twee weken in Griekenland! Dat is langzamerhand ook zichtbaar aan het worden. Na een relaxt weekje op Paros hebben we een gezond kleurtje gekregen. Daarnaast hebben we de wallen weggewerkt door veel bij te slapen.

Nu we veel meer energie hebben, waren we toe aan een nieuw eiland.
We zijn dinsdagochtend op de boot gestapt naar het zuiden. Waar we na een mooie boottocht een prachtige aankomst hadden. De boot voer de Caldeira binnen waarbij je de mooie Griekse huisje boven op de rotsen zag liggen.

Toen waren we op Thira of te wel Santorini!

We hadden geen plannen, maar na aankomst hebben we een heel leuk plekje gevonden. We staan op Santorini Youth Camp waar we voor  drie dagen een huisje (!!!) hebben gehuurd. Wat wel heel raar is na twee weken in een tent!

Wat is dit een bizar mooi eiland! Op de eerste dag, tevens ook gelijk de langste dag, hebben we in een bar in Fira de zonsondergang bekeken.
Dat uitzicht over de Caldeira en de vulkaan is echt adembenemend mooi. Je snapt dan ook wel dat dit eiland door heel wat toeristen wordt bezocht.

Ondanks de schoonheid van dit eiland is het massale wat het met zich meebrengt toch niet helemaal ons ding. We hebben er dan ook een sport van gemaakt om de legere plekjes op te zoeken.

We gaan nog wandelen over de rotsen van Fira naar Oia en hopen nog een tripje te kunnen maken naar de Vulkaan. Nog een vol programma dus wij gaan maar snel ontbijten.

Veel liefde vanaf Santorini en het volgende verslag is hoogstwaarschijnlijk vanaf een nieuw eiland.