Met de groetjes van Lividia Beach

19 juni 2016 - Páros, Griekenland

Na alle weerberichten uit Nederland durf ik het bijna niet te zeggen, maar het is hier 35°C op Paros!

We zijn nog steeds van dit mooie eiland aan het genieten. We hadden plannen om naar Naxos te gaan. Toen we eenmaal hadden besloten om daar afgelopen zaterdag naar toe te gaan. Waren we niet heel enthousiast. Het bleek dat we nog niet weg wilde, omdat we net het vakantie gevoel te pakken hadden. Dus we hebben er vijf dagen aangeplakt.

We zijn hier, los van op het strand zitten en lekker eten, ook het eiland aan het ontdekken.
Woensdag zijn we naar Lefkes geweest. Een onwijs mooi bergdorpje waar we onze ogen uit hebben gekeken. Vanuit daar hebben we de Byzantijnse route gewandeld naar de oostkant van het eiland.

Parikia zelf is ook echt heel mooi. Als je vanaf het strand waar we zitten langs de baai loopt dan kom je er vanzelf. S'ochtends gaan we daar dan even wat drinken en door de pittoreske straatjes wandelen.

Genietend van elkaar, het strand en het eiland dat is wat we in grote lijnen doen. Al hebben we hier en daar wat contact met thuis. Wat er voor zorgt dat het een rollercoaster van berichtjes is. Naast de dingen die hier gebeuren. Een kleine greep: mijn moeder die slaagt voor haar studie, Maart's hondje waarvan de gezondheid geschommeld, een vrouw die hier voor onze ogen verdrinkt en ik die toegelaten wordt tot mijn opleiding.

Allemaal dingen die ineens op ons afkomen hoe leuk of minder leuk het ook is. We zijn hier samen om alles wat deze vakantie ons brengt met open armen te ontvangen. Wat we ook met heel veel liefde doen!

XS

1. Karina:
    19 juni 2016
    Goede beslissing om lekker op Paros te blijven. Het pareltje Paros - zo'n heerlijk eiland! Maar een vrouw die verdrinkt? Dat is minder mooi. Heel verdrietig..
    Maar geniet verder van jullie mooie
    ontdekkingsreis en let Greece work its magic on you both! kusjes xxxx
  2. OENO:
    19 juni 2016
    Wat een prachtige foto's.
    Blauwe luchten en witte paleisjes.
    Morgen in Heerlen waarschijnlijk ook zonnig.
    De maan staat hier momenteel romantisch te schijnen
    in een wolken loze hemel. Ook jullie maan?
    Zie uit naar een nieuw bericht van jullie.
    Morgen, weer een goed begin van de week met een fijne Griekse
    vakantie verder. Liefs OENO.
  3. O lucy:
    20 juni 2016
    Wat mooi he alles, geniet er maar van jullie hebben er hard voor gewerkt , het weer hier is om te huilen, dat doen we dan ook maar jullie brengen weer wat zon in ons gemoed, en als je met Maarten plezier hebt is dat helemaal fijn liefs allebei en blijf gezond kus oma Lucy.