Mykonos: we're the party starts. (Zegt onze receptionist)

11 juni 2016 - Míkonos, Griekenland

Kalispera!

Na een wat onstuimige reis zijn we aangekomen in Mykonos. Onze eerste bestemming.

Het is heerlijk, de temparatuur ligt rond de 25°C en het gaat stijgen deze week. Je verbrand levend dus klagen doen we niet.

Het jongere hostel waar we zitten heeft iets weg van een militaire barak. Wij met ons tentje daarin tegen hebben een voordeel. We staan langs de rand van het terrein en het bovenstaande filmpje geeft je een indruk van ons uitzicht.

De eerste dag hebben we Mykonos zelf al goed ontdekt. Het is een echt "jetset" eiland. Inclusief de hoge prijzen, de (gay)clubs en de naaktstranden. Niet helemaal ons ding, maar we hebben gister een stukje strand gevonden waar we heerlijk hebben gelegen.

Dat is wat we doen! Genieten :)
Ons totaal overgeven aan de ontspanning. Wat bij Maarten resulteert een dutje op zijn tijd.

We gaan vandaag naar Paros. Waar we hopelijk echt vakantie kunnen gaan vieren. Het nachtelijke gedreun van de strandclubs en de hoge prijzen (lees €25 per nacht op de camping) dat is toch niet helemaal ons ding. Paros is daar in tegen veel relaxter. We gaan dan ook naar een surfing beach waar de vibe heeel anders is dan hier.

Ondanks alles hebben we het heel fijn en genieten we onwijs van Griekenland.

Wij gaan lekker ontbijten en je hoort snel van ons!

XS

1. Margaret van Vliet:
    11 juni 2016
    Heerlijk, zon, zee en ijs!!! hahahaha geniet ervan! Lieve groetjes en een pootje van Joan. xxxx